Jachty motorowe | Wyspy Kanaryjskie wakacje last minute. Nie tylko dla żeglarzy | Concept Cruising - Make Life An Adventure
817
page-template-default,page,page-id-817,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

SPEED BOAT 2000 steering_wheel steering_wheel steering_wheel

Niegdyś zwycięzca regat przez Atlantyk a i dziś nie ustępuje nowoczesnym jednostkom. Super szybki, nadający się zarówno do rejsów rodzinnych, jak i do regat.

 

Norweska konstrukcja Jan’a Herman’a Linge, komfortowa i luksusowa, zaprojektowana do regat transatlantyckch. Unikat w skali świata – wyprodukowano tylko pięćdziesiąt sztuk takich jachtów. Łodzie tego typu wielokrotnie okrążały świat, a przeloty przez Atlantyk to dla nich nic specjalnego.

 

Ważąca ¾ tony jednostka zaprojektowana jest wg zasady I O R, w sposób wykorzystujący wszystkie czynniki nadające szybkość, lecz bez wrażenia ekstremalności. Długie, gładkie linie jachtu z wysokim współczynnikiem powierzchni żagli do powierzchni zamoczonej oraz wysokim współczynnikiem balastowo-wypornościowym nadaje mu dobrą aparycję przy swoiście niskich wskaźnikach, co zostało wielokrotnie już potwierdzone zwycięstwami wyścigów morskich swojej klasy. Prosta w sterowaniu ze względu na odpowiedni balans oraz fakt, iż reaguje na „najlżejszy dotyk palca”.

 

Mimo że kadłub i takielunek zostały zaprojektowane z myślą o regatach, ogólny układ łodzi zapewnia komfort przy rejsach rodzinnych. Niekonwencjonalne wyposażenie wnętrza w stylu retro do maximum wykorzystuje dostępną powierzchnię.

Kabina dziobowa, do której dostać się można z górnego pokładu posiada dwie koje, półki oraz wygodne miejsce do przechowywania bagażu czy rzeczy osobistych.

W zamykanej łazience znajduje się morska toaleta, prysznic, umywalkę, półeczki oraz wieszak.

Salon, czy też mesa, jest wyjątkowo przestrzenny, a przebywając w nim ma się wrażenie przebywania na pokładzie jachtu znacznie większego niż 34 stopy.

Stół w jadalni jest przedłużany, dzięki czemu mieści on aż osiem osób, a jedna z sof jadalnianych ciągnie się przez całą powierzchnię lewej burty. Ponad sofą znajduje się szafka, jachtowa biblioteczka, barek oraz miejsce do przechowywania bagażu.

Dalej, idąc w kierunku rufy, po stronie prawej burty, łatwy w obsłudze aneks kuchenny zachęca do przygotowania „uczty godnej Kapitana”. Po stronie lewej burty w części rufowej znajduje się stolik nawigacyjny, pod którym znajduje się lodówka.

Koja przeznaczona dla sternika znajduje się z tyłu pokładu i jest całkowicie oddzielona od koi bocznych.

Jacht posiada koje boczne po obu stronach. Przy każdej z nich znajduje się spora przestrzeń  na bagaż czy rzeczy osobiste.

Jacht w całości pomieści od 6 do 8 osób. Oprócz 6 stałych koi jadalnia może zamienić się w miejsce do spania dla dwóch osób, a specjalny aranż salonu umożliwia przekonwertowanie go w „łoże małżeńskie”. Wszystkie miejsca do spania są doskonale wentylowane.

Pod powierzchnią prawej burty znajduje się koja kapitańska: długa i wąska, prawdziwy rarytas dla zapalonych żeglarzy.

Wykończenie drewnem tekowym dowodzi urokowi norweskiego kunsztu artystycznego.

Za drabinką wejściową znajduje się miejsce na sztormiaki, kamizelki ratunkowe, liny. Dodatkowe żagle przechowuje się przed kabiną dziobową w miejscu do tego wyodrębnionym.

Kokpit wyłożony drewnem tekowym został dobrze zaplanowany, z naciskiem położonym na skuteczność załogi oraz komfort wszystkich pasażerów.

Szczegółowe informacje techniczne:

————————————————————————

    • Długość całkowita                         10,45 m     34′ 4″
    • Długość po linii wody                   7,8 m         24′ 2″
    • Szerokość max.                               3,2 m      10′ 2″
    • Zanurzenie                                       1,8 m      5′ 11″
    • Wyporność                                       4,4 tony
    • Keel, balast ołowiany                   2,2 tony
    • Powierzchnia żagli (grot+fok)    44 m²      474 sq.ft
    • Powierzchnia żagli I.O.R.             57 m²       570 sq.ft
    • Dodatkowe żagle                           Genua, Spinaker, Fok sztormowy
    • Wysokość stania                            1,9 m         6′ 3″
    • Wysokość masztu                          13,8 m      42′ 1″

    • Silnik                                              Sole Diesel 26HP, 800 motogodzin
    • Maszt i bom                                  Anodowane aluminium
    • Olinowanie                                    z drutu ze stali nierdzewnej i kształtki 15/16 slup standard
    • Zbiornik paliwa                           50 litrów     11 UK gls.
    • Zbiornik na wodę na dziobie  65 litrów     14 UK gls.
    • Zbiornik na wodę na rufie       90 litrów     20 UK gls.
    • Nawigacja                                     Garmin Chartplotter gps map 525s (color)w nawigacji mapa Bałtyku południowo zachodniego / Dania wschodnia i Szwecja południowa, Polska zachodnie wybrzeże do Koszalina, Niemcy/Radio VHF z DSC
    • Inne                                                 Sztywny sztag, storm reling, składana śruba, platforma na rufie z drabinką, reflektor radarowy, WC morskie, prysznic (tylko zimna woda), teak w kokpicie, kuchenka, lodówka

WYŚLIJ WIADOMOŚĆ